Bijdrage aan een duurzame samenleving

Kringloopwarenhuizen bieden een grote collectie tweedehandse goederen aan voor lage prijzen, u kunt er uren recreatief winkelen. Door reparatie van ingezamelde goederen, een origineel, uitgebreid aanbod in de winkels, de demontage van niet bruikbare artikelen en het leveren van het gesorteerde afval aan verwerkingsbedrijven onttrekt de stichting een enorme stroom goederen aan de milieustraat. Elke 6 weken vertrekt een oplegger met streng geselecteerde in Eindhoven ingezamelde goederen naar de Poolse Kringloopwinkel.

Wereldhuis Eindhoven is gevestigd in een schoolgebouw. Elk voormalig klaslokaal bevat een aparte winkel. De gangen zijn themagebonden ingericht zodat de klant prettig en creatief kan winkelen door het sfeervolle gebouw. Wereldhuis heeft een echt Kringloopwarenhuis waar het uren goed toeven is. Onze enthousiaste vrijwilligers wijzen u graag de weg.

WinkelBoven.jpg

GangBoven1.jpg